28 septembrie 2014

Start

  •          Pagina Femurul şi Blogul Femurul sunt parte a aceluiaşi proiect-intitulat evident Femurul. Proiectul asta e sacul meu de box virtual dar şi peretele pe care pun cele mai interesante lucruri pe care le găsesc online sau offline.
  • Ideea din spatele proiectului e o soluţie a conflictelor verbale pe care le am cu oamenii apropiaţi mie.Problema e clar a mea, îmi pasă de prea multe lucruri generale şi nu mă pot abţine să îi spun şi prietenei mele (de exemplu) cât de idioate sunt companiile care distrug pădurea amazoniană(spre exemplu); iar ei nu îi pasă prea mult ,cum nu le pasă nici părinţilor mei , cum nu îmi pasă pană la urmă nici mie fiindcă altfel aş dona 10 lei unui ONG internaţional.
  • Bun. Şi pentru că îi iubesc pe ai mei şi o iubesc pe ea m-am gândit la un blog şi la o pagină pe Facebook.Nu mă astept la like-uri cât mă aştept la comentarii.Vreau să deschid discuţii din care eu şi conlocutorii mei să rămânem cu nişte cunoştinţe, cu o opinie competentă sau cu un pricipiu decent.Pe Femuru' o să lăsăm în offline ideeile preconcepute ,religia(dar nu aspectele ei) , politica(dar nu istoria politică) , şi atitudinea mediocră.Aici intrăm ca să dezbatem nişte lucruri sau să învăţăm ceva.Aici intrăm ca să-l contrazicem sau să-l completăm pe ăsta care scrie sau postează.Să începem deci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu