29 septembrie 2014

[NEGATIV]Vodafone - reclame pentru idioţi.

  
    • De când sunt utilizatorul unui număr vodafone(ba chiar şi din trecut) apreciez foarte mult campaniile lor cel puţin pe cele din ultimii 2-3 ani.Una dintre ele e chiar extraordinară şi cred eu e un model de inspiraţie pentru mulţi."Românii au iniţiativă" a promovat companii şi oameni inovativi şi dedicaţi într-un mod cât se poate de bun.Vodafone şi-a construit astfel imaginea unui brand profesionist care susţine oamenii curajoşi oferind soluţii de internet şi telefonie personalizate.Foarte multi oameni au auzit de Ghiţă, ciobanul harnic din Sibiu care s-a conectat cu sute de oameni direct de pe munte unde statea de obicei singur.Vodafone i-a oferit internet şi tabletă iar Ghiţă a arătat lumii intregi aspecte din viaţa şi afacerea lui.Pe langa povestea asta atat de promovată şi atât de cunoscută Vodafone a promovat sau dezvoltat şi aplicaţii pentru mobil pe care le folosim in viaţa de zi cu zi : "Star taxi", "Salvamont" sau "Transport Urban".
    • Insă de aproximativ 3-4 luni Vodafone a început să promoveze ideei şi atitudini idioate, iar eu nu-s un hater oarecare şi o să argumentez.


    • Primul ingredient din oala cu rahat a fost "Cea mai lungă convorbire pe mobil".E vorba despre doi îndrăgostiţi baiatul din Bucureşti , fata din Timişoara.Da , e vorba despre o relaţie la distanţă şi toata partea bună în campania asta e ca Vodafone reuşeşte să îi aducă aproape cu miile de minute pe care le oferă.Însă punctul culminant vine atunci când aştia doi îşi pun în plan să vorbească neîntrerupt.Şi reuşesc să stabilească un nou record de 38 de ore şi 8 minute.Praf în ochi! Cine a încercat să vorbească mai mult de 2 ore în reţeaua asta a realizat ca există o limită-doua ore!!! apoi apelul se opreşte subit.Cat despre cei doi, nu mai bine lucrau fiecare cate 38 de ore in plus pe lună ore suplimentare şi aveau bani ca să se întâlnească în weekend?

    • A doua campanie se numeste "Ovidiu şi Mihai pe net".Doi baieţi - un student la Poli şi un vlogger se mută în casă nouă...împreună.Observă ei ca au o "vecină super tare" în bloc şi se gândesc ca au nevoie de reputaţie.Tipic , te gândeşti că aştia îşi cumpără X5 şi hop au sedus-o fiindcă asta e ideologia masculină în ultimul timp.Dar ce să vezi ei vor să îşi facă reputaţie inteligent cică.Construiesc ei un dispozitiv şi o aplicaţie care îi ajută să SIMULEZE DIFERITE ACTIUNI(petrecere şi sex) şi folosesc sistemul ăsta atunci când NU sunt acasă?! Ce înţeleg eu de aici? Că ar trebui să ne SIMULĂM viaţa până şi în afara facebook-ului? O sa ajungem să simulăm mersul la toaletă...grădinăritul şi gătitul il simulăm deja :|.

    • Ultima campanie a celor de la Vodafone se numeşte "Supernet" o noua găselniţă în materie de internet pe smartphone.În centrul atenţiei este familia Stanciu formată din mama , tata , fiul de Adam de 12 ani şi...unchiul Sebastian(Client Vodafone).Pe parcursul a 3 spot-uri familia asta călătoreşte prin ţară în locuri cu adevărat spectaculoase.Adam şi Sebastian au fiecare câte un smartphone pe care le folosesc excesiv de mult.Mama şi tatăl lui Adam traiesc fiecare moment din excursie şi admira fiecare priveliste pe când cei doi "freacă" efectiv telefoanele alea tot timpul.Când parinţii admiră  Adam şi unchiu' se bat pe viteze de upload, când urcă cu telecabina în loc să belească ochii la versant şi la pădure ei se uită la meci.Ce înţelege un copil de 12-13 ani din asta?Un om sănătos înţelege că eşti de doua ori copil în viaţă de la 0 la 16 ani şi de la 65-70 în sus.Bravo unchiule! În loc să îi povesteşti nepotului despre cum să seducă fetele tu îi arăţi că se joacă pe "pagini cu conţinut periculos".Bravo Adam! Când o sa fii unchi nu o să ai ce să povestesti.

    • Bravo Vodafone! Din 3 campanii ţi-ai stricat aproape toată "Reputaţia" strânsă în mine, clientul tău, până acum. 

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu